wtorek, 6 maja 2014

Nietypowo

Minimum tekstu, maximum zdjęć... 
Szczerze mówiąc mam delikatną tremę, bo to moje pierwsze konsultowane zadanie, (Chyba, że liczy się dawanie moich wypracowań w czasach odległej podstawówki) ale już naprawdę nie wiem co mam zrobić. Na zadanie z turystyki dostałam przedstawić swoją miejscowość.
I o ile gadkę to ja mogę zrobić nawet w nocy o północy o tyle wybór zdjęć jest do bani bo mam max 5, a ja zdecydować sie nie mogę toteż proszę, błagam o wskazanie 5 naj...
1

2

3

4

5

6

7

8

9

10


11


12
13
14


15


16

17

18

19
Z góry bardzo dziękuję za pomoc:)

14 komentarzy:

  1. 5, 6, 7 i 15 zdecydowanie najbardziej mi się podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym postawił na 2, 5, 8, 11, 15 :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie sie ogromnie podoba 2,3 i 9. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie 4,5 i 7 wymiatają ;)
    5 jest po prostu ladne jak to każdy zachód słońca, ale 4 i 7 powinnaś brać nie bacząc na to komu sie to podoba, bo są po prostu ciekawe. O tyle o ile kwiatków i krajobrazów wszędzie pełno,szczególnie górskich, o tyle złapać tak księżyc z chmuerami, czy nieograbioną ścieżkę z liśćmi, jakby zapomnianą przez czas, jest o wiele trudniej ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie są fajne jak dla mnie. ;) Ale 15 i 8 moje ulubione. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. 3, 4, 5 i 7 to moi faworyci. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Siódemka najpiękniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Faltycznie ciężka sprawa bo wszystkie sa piękne
    7, 10, 1, 3, 14

    OdpowiedzUsuń
  9. znów mi wcieło komentarz
    7,10,1, 3, 14

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. co za dziwna sytuacja z komentarzami. zdecydowanie 1,8,10, 15, 19.
    Zapraszam do siebie http://kolorujswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

:*